Van Chicago naar Yellowstone 2014 - Reisverslag uit Lelystad, Nederland van Carla Harsselaar - WaarBenJij.nu Van Chicago naar Yellowstone 2014 - Reisverslag uit Lelystad, Nederland van Carla Harsselaar - WaarBenJij.nu

Van Chicago naar Yellowstone 2014

Door: Bert

Blijf op de hoogte en volg Carla

28 April 2014 | Nederland, Lelystad

Nog een week en dan is het zo ver. De eerste dagen zullen we samen optrekken met Ivo en Janine en Tess natuurlijk. Vanaf Mount Rushmore scheiden onze wegen en gaan we ieder onze eigen weg. Wij richting Yellowstone en zij naar het zuiden, richting Denver en de nationale parken Arches, Canyonlands, Grand Canyon etcetera.

• 28 April 2014 - 09:58

Jos Schrijvers:

Nou het is bijna zover, wat gaat de tijd toch snel.
    Na al die voorbereidingen gaat het dan toch weer gebeuren.
    En Bert hou de spiegels heel :)
    En leuk is het natuurlijk ook dat Ivo, Janine en Tess een paar dagen met jullie optrekken.
    Alvast heel veel plezier en een hele fijne vakantie toegewenst.
    We gaan jullie verslagen en foto's volgen.
    Gr. Wesselien en Jos.

• 28 April 2014 - 16:54

Roel:

Hoi hoi hoi,,

Inderdaad het aftellen is begonnen. Vliegtuig wordt vol getankt, koffers gepakt....
    - Checklist
    -- Alles gekocht van de lijstjes?
    -- Koffers ingepakt?
    -- Paspoort en VISA's geregeld?
    -- Vliegstoelen gereserveerd?
    -- Vervoer naar schiphol (NS ff bellen dat er die dag even geen storingen zijn in de schipholtunnel etc)

kortom jullie zijn gereed..
    Veel plezier en geniet van de vakantie, wij passen op de beestjes en zorgen dat ze GEEN nieuwe trucjes of gewoontes aanleren.

Roel