Een voorspoedig begin. - Reisverslag uit Madison, Verenigde Staten van Carla Harsselaar - WaarBenJij.nu Een voorspoedig begin. - Reisverslag uit Madison, Verenigde Staten van Carla Harsselaar - WaarBenJij.nu

Een voorspoedig begin.

Door: Bert

Blijf op de hoogte en volg Carla

07 Mei 2014 | Verenigde Staten, Madison

Het zat de eerste dagen van onze vakantie niet tegen. Inchecken en pascontrole, de reis en ook de douanepassage in de VS verliepen allemaal erg vlot. We stonden nog maar net buiten of ook de shuttle naar het hotel kwam al aanrijden. Al met al waren we vroeger dan verwacht in het hotel. Rond 2 uur in de middag. Tijd genoeg dus om nog even rond te kijken in de omgeving van het hotel. Bleek er ook een shuttle vanaf het hotel naar een outlet te gaan. Rond 3 uur liepen we dan ook al van Prada via Boss naar Michael Kors. Ze zijn van ons niet veel rijker geworden, maar onze middag was weer besteedt. Weer in de shuttle naar het hotel, filmpje kijken en naar bed.

Dinsdag 6 mei.
Na een prima ontbijt in het hotel maar even gebeld met de verhuurder van de camper. Hij nodigde ons uit om de camper om 11.45 uur op te halen. Ook dat was weer een opsteker omdat de papieren aangaven dat we pas na 13.00 uur terecht konden. We werden vlot geholpen en konden al rond 13.30 uur wegrijden. Ziet er allemaal superdeluxe uit. Ook wat moderner uitgevoerd dan we gewend waren. Nou ja. Het blijft een Amerikaanse camper. Op weg naar het westen passeerden we een aantal tolwegen. Maar goed dat we nog wat cash dollars en kleingeld bij ons hadden. Morgen maar even wat geld halen. We moesten vandaag nog wel even onze bankpassen vrijmaken voor buiten Europa. (Waren we vergeten te checken) Morgen kunnen we dan terecht bij een ATM. En anders is de creditcard geduldig.

Morgen onmoeten we Ivo, Janine en Tess, bij Spirit Lake. We verheugen ons erop.
Groetjes, Carla en Bert

• 07 Mei 2014 - 08:05

Jos En Wesselien:

Hoi Carla en Bert, toch mooi dat jullie een voorspoedige reis hadden. Ook over al dat ijs gevlogen waar ivo en janine het over hadden?
    Wel grappig dat je Ivo Janine en Tess in zo'n ver, en groot land tegen gaat komen.
    Geniet er van en wij verheugen ons al op het nieuwe reisverslag.
    groetjes en veel reisplezier.
    Wesselien en jos.

• 07 Mei 2014 - 08:45

Ron En Ingrid:

super. we gaan jullie weer volgen. fijne tijd en genieten van dat mooie landschap.

• 07 Mei 2014 - 09:17

Angela En Savjel:

hey

fijn dat de reis goed is verlopen en nu genieten maar.
    wel leuk dat jullie elkaar gaan ontmoeten op zo'n reis en ben benieuwd heo ivo en janine dit gaan ervaren.
    fijne dag vandaag en veel plezier

liefs angela en Savjel

• 07 Mei 2014 - 18:32

De Limburger:

Hoi,

Super dat alles vlotjes verloopt. Maar heb de foto's van de Camper gezien. Dat is zeker niet afzien, wat een LUXE!!!

Geniet ervan, en een mooie reis

• 07 Mei 2014 - 18:40

De Tukker:

Hoi,

Een nieuw avontuur is begonnen voor jullie. Erg benieuwd naar alle spannende verhalen die gaan komen en mooie foto's.

Geniet er van!!!

Ohja pas op voor Amerikaanse wortels, deze schijnen op franse te lijken. :):):)