Dag 14, MOAB - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van Carla Harsselaar - WaarBenJij.nu Dag 14, MOAB - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van Carla Harsselaar - WaarBenJij.nu

Dag 14, MOAB

Door: Bert

Blijf op de hoogte en volg Carla

19 Mei 2014 | Verenigde Staten, Moab

Vandaag een rustig dagje in Moab beleefd.
Het ritje vanaf Green River duurde maar een uurtje, dus we waren ruim op tijd om in te checken. Zelfs een uur te vroeg en om geen toeslag van 10 dollar te moeten betalen zijn we het stadje in gegaan en hebben daar wat gewinkeld en koffie gedronken.
Daarna terug naar de Koa, een wasje gedraaid en heerlijk bij het zwembad gelegen.
Morgen gaan we naar Arches. We verheugen ons op het weerzien met dit prachtige park.
Tot later!

Carla en Bert.

• 19 Mei 2014 - 07:06

Janine:

Hmmm.....komt me bekend voor.... ;-)
    Is het nog steeds zo vol op de koa? En nog veel mensen met van die buggy's?
    Bij ons was het zwembad nog dicht....lekker dan :-(
    Veel plezier morgen, die de Arches de groeten enne...niet op de sanddune arch klimmen hè!
    X Ivo en Janine

• 19 Mei 2014 - 13:08

Jos En Wesselien:

Hallo, vanuit het warme nederland.
    We zien dat jullie je prima vermaken, en vandaag lekker aan het zwembad hebben gelegen.
    Is ook wel eens lekker, maar we denken dat jullie niet rustig kunnen liggen om het volgende avontuur in te gaan.
    We hebben gelezen dat Ivo en Janine en Tess zich ook prima vermaken.
    Die waren bij de Grand cayon, ook grandioos.
    Veel plezier op jullie volgende bestemming.
    gr Wesselien en jos.