Dag 4, Sioux Falls - Reisverslag uit Mitchell, Verenigde Staten van Carla Harsselaar - WaarBenJij.nu Dag 4, Sioux Falls - Reisverslag uit Mitchell, Verenigde Staten van Carla Harsselaar - WaarBenJij.nu

Dag 4, Sioux Falls

Door: Bert

Blijf op de hoogte en volg Carla

09 Mei 2014 | Verenigde Staten, Mitchell

Op onze doorreis richting Badlands passeren we Sioux Falls. Een stadje op de grens van Iowa met South Dakota. Bekend van watervallen, veroorzaakt door de Big Sioux river. Natuurlijk hebben we de watervallen bezocht, maar een overkomende donderbui en de relatief lage waterstand van de rivier maakten het allemaal wat minder spectaculair dan verwacht. Dan maar weer in de camper, richting westen. Aan het eind van de middag belandden we in Mitchell, het maisbolwerk van de streek. De KOA camping aldaar ligt gunstig ten opzichte van de snelweg en het stadje. Morgen weer verder, maar niet voordat we het Corn Palace hebben bezocht. Een museum waarvan de buitenmuren jaarlijks worden "beschilderd" met nieuwe afbeeldingen, gemaakt van maiskorrels. Moet je natuurlijk gezien hebben ;)
Tot morgen. Carla en Bert.

• 09 Mei 2014 - 11:17

Jos En Wesselien:

Hallo reizigers, alweer de 4e dag.
    Ik lees dat jullie je best vemaken, jammer dat het onweerde tijdens het bezoek aan de watervallen.
    Het lijkt me wel een prachtige natuur, die elke keer weer anders word tijdens de rit.
    Vandaag veel plezier in het Corn Palace.
    groetjes Wesselien en Jos.

• 09 Mei 2014 - 12:00

Marloes:

Ben benieuwd...maiskasteel. Vinden de vogels vast lekker:)

XxM