Dag 9, Naar Salt Lake City. - Reisverslag uit Rock Springs, Verenigde Staten van Carla Harsselaar - WaarBenJij.nu Dag 9, Naar Salt Lake City. - Reisverslag uit Rock Springs, Verenigde Staten van Carla Harsselaar - WaarBenJij.nu

Dag 9, Naar Salt Lake City.

Door: Bert

Blijf op de hoogte en volg Carla

14 Mei 2014 | Verenigde Staten, Rock Springs

Hallo, allemaal.
Vandaag een lange rit, richting Salt Lake City. We zijn rond 11 uur vertrokken vanuit Douglas en rijden naar Rock Springs, zo'n 2,5 uur voor Salt Lake.
Een mooie rit door de grasslands van Wyoming. Eigenlijk zou het Waaioming moeten heten, want het waait hier flink. Het weer was prima; helder en zonnig maar nog wel frisjes. We zitten dan ook in de bergen. Overal om ons heen nog resten van sneeuw. De prairie rechts, de bergen links. Een prachtig gezicht!
We hebben rustig aan gedaan. Genoten van het uitzicht, af en toe stoppen voor koffie (Starbucks) en een lunch. Ook nog even ingeslagen in de Walmart van Rock Springs. Rond 19.00 uur kwamen we op de KOA in Rock Springs aan.
Carla heeft een wasje gedraaid, dus we liggen vannacht weer tussen schone lakens.
Morgen door naar Salt Lake City, waar we vermoedelijk 2 nachten zullen blijven.
Groetjes,
Carla en Bert.

• 14 Mei 2014 - 09:29

Ron En Ingrid:

wat een mooie reis super leuk om te lezen en te volgen. Dag negen alweer hopelijk gaat het voor jullie niet zo snel . Genieten en wat is het prachtig daar !

• 14 Mei 2014 - 11:23

Marloes:

Ziet er inderdaad prachtig uit!
    Hier gaat alles ook goed, de beestjes missen jullie wel hoor:) Vooral Gabber mist wat aanspraak... Hij vliegt je tegemoet als he het hok open doet. Ik ga zo weer naar ze toe en dan een uurtje zwemmen.

XxM