Dag 7, 21.00 u. Rocky Mountains - Reisverslag uit Estes Park, Verenigde Staten van Carla Harsselaar - WaarBenJij.nu Dag 7, 21.00 u. Rocky Mountains - Reisverslag uit Estes Park, Verenigde Staten van Carla Harsselaar - WaarBenJij.nu

Dag 7, 21.00 u. Rocky Mountains

Door: Bert

Blijf op de hoogte en volg Carla

10 Mei 2012 | Verenigde Staten, Estes Park

Hoi Hoi.

We hebben vandaag een onvergetelijke dag beleefd in de Rocky Mountains. Het prachtige weer, maar vooral het indrukwekkende berglandschap en de flora en fauna hebben diepe indruk op ons gemaakt. Omdat dit het eerste nationale park is dat door ons werd bezocht, hebben we maar meteen een kaart gehaald voor alle nationale parken. Alleen dit park was die 80 dollar al waard!
We zijn begonnen met een wandeltocht vanaf Bear Lake naar Dream Lake. helaas konden we vanwege de nog aanwezige sneeuw niet helemaal doorlopen. Dat was echt te link. Toch hebben we een flinke wandeltocht gemaakt, zeker gezien de ijle lucht. Daarna door naar Sprague Lake en vervolgens een stuk van de Trail Ridge Road gereden. Ook die weg was nog niet helemaal open. De hele dag werden we overdonderd door de geweldige uitzichten. We hebben dan ook veel foto's gemaakt.
Ook de chipmunks vonden het gezellig dat we er waren. Zie de foto's....

We zouden nog veel meer kunnen vertellen, maar hier laten we het maar weer even bij.
Groetjes, C&B

• 10 Mei 2012 - 07:20

Marloes:

Wat een mooie foto's...en wat leuk die beestjes!!! Wil ik ook:(

XxM

• 10 Mei 2012 - 08:03

Ingrid:

jaloers !! machtig mooi en wat een mooie foto's tot hoors ron en ingrid

• 10 Mei 2012 - 09:09

Roel:

Hoi,

Het ziet er inderdaad prachtig uit. We zijn allemaal JALOERS....

Veel plezier en geniet ervan

• 10 Mei 2012 - 09:37

Ivo En Janine:

Wauw...supermooi daar! Dat is het geld zeker waard ja.
    Die eekhoorns zijn grappig, hihi!
    Wij gaan nu weer van de Hollandse regen genieten....is helemaal gratis... :-(

Xxx I&J

• 10 Mei 2012 - 15:47

Angela:

hoi

wat een mooie foto's weer.
    jullie willen straks niet meer naar huis denk ik, of dit word jullie nieuwe vakantie bestemming voor de komende jaren.