Dag 25, 23.40u. Weer thuis - Reisverslag uit Lelystad, Nederland van Carla Harsselaar - WaarBenJij.nu Dag 25, 23.40u. Weer thuis - Reisverslag uit Lelystad, Nederland van Carla Harsselaar - WaarBenJij.nu

Dag 25, 23.40u. Weer thuis

Door: Carla

Blijf op de hoogte en volg Carla

28 Mei 2012 | Nederland, Lelystad

Hallo allemaal,

We zijn weer thuis!
Na een goede nachtrust en een laatste Amerikaans ontbijt zijn we om 11.00u met de hotelshuttle naar het vliegveld vertrokken. Het vertrek was gepland om 14.00u. Dat werd uiteindelijk 14.30u.
We kwamen wel op de geplande aankomsttijd van 9.15u aan.
We waren van plan om met de trein naar Lelystad te gaan, maar tot onze verrassing werden we opgewacht door de kinderen. Dat was natuurlijk hartstikke leuk! Een ontvangst, die past bij deze bijzondere reis.
Na zoenen en knuffels zijn we met z'n zessen wat gaan eten en drinken op Schiphol. Na de eerste ervaringen te hebben gedeeld zijn we met Marloes en Roel naar huis gereden. Ivo en Janine gingen naar Almere. Janine moest die middag nog werken.
We zijn de hele dag opgebleven en hebben 's avonds met z'n vijven genoten van een heerlijke bbq. Janine kwam 's avonds ook nog! Zij was eerder naar huis gegaan.
Een hele gezellige dag dus. Ivo en Janine zijn net naar huis gegaan. Marloes en Roel zijn iets eerder vertrokken.Ze moesten al hun spullen en dieren weer verhuizen. Zij hebben nml al die tijd in ons huis op onze beestenboel gepast. Super!
Allemaal bedankt voor jullie interesse en leuke reacties.
Wij waren door het bijhouden van het blog zeer bewust met onze vakantie bezig. Tot de volgende vakantie :-)
Nu lekker slapen.
Groetjes, B&C

• 27 Mei 2012 - 22:34

Ingrid:

blij te horen dat jullie goed zijn aangekomen. Bedankt dat we mee mochten kijken.
    het Is natuurlijk weer even wennen. groetjes Ingrid en Ron