Dag, 20 Yosemite - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Carla Harsselaar - WaarBenJij.nu Dag, 20 Yosemite - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Carla Harsselaar - WaarBenJij.nu

Dag, 20 Yosemite

Door: Bert

Blijf op de hoogte en volg Carla

23 Mei 2012 | Verenigde Staten, San Francisco

Hallo allemaal.

Gisteren stond Yosemite op het programma. Eigenlijk een park waarvoor je meerdere dagen nodig hebt. Wij hebben er - noodgedwongen - maar 2 uur van kunnen genieten. Na een aantal foto's op uitzichtpunten genomen te hebben, werden we op de smalle, doorgaande weg geraakt door een tegenligger. Kennelijk week hij uit voor een uitstekende rots en kwam op onze weghelft. Hierdoor raakten onze spiegels elkaar. BOEM! Weg spiegel.
Stoppen en uitstappen of keren was te gevaarlijk, dus bij de eerste mogelijkheid gestopt en een half uurtje gewacht. Er kwam niemand. Daarom maar doorgereden naar een infopunt bij de uitgang van het park, waar we de gebeurtenis hebben aangegeven bij de Park Rangers. Zij hebben het verhaal op papier gezet en verder is het een verzekeringskwestie. Zonder spiegel verder rijden was kennelijk geen uitzondering hier, maar toch minder leuk. Bij het eerstvolgende stadje maar gestopt, op zoek naar een spiegeltje en tape. De tape was snel gekocht, maar voor de spiegel waren we aangewezen op een kringloopwinkel. Daar hebben we een 'leuk' setje op de kop getikt. Ik kreeg zelfs nog 55+ korting! Het resultaat volgt op de foto.
We besloten om door te rijden naar San Francisco, waar we om 23.45 u aankwamen op de camping.
Inmiddels staan we op een camping, dichtbij de Golden Gate Bridge en we gaan zo de stad in.

Dat was het weer even.Foto's volgen nog, want dat kost nu even te veel tijd.
Groetjes C&B.

• 23 Mei 2012 - 20:53

Marloes:

Geen ongelukken in die laatste paar dagen hoor!!

Hier is het ook snikheet....ga ik morgen op mijn vrije dag eens lekker van genieten:)

XxM

• 24 Mei 2012 - 10:26

Ivo:

Jammer zeg dat jullie maar 2 uur hebben kunnen doorbrengen in Yosemite... Heb gehoord dat het 1 van de mooiste parken van Amerika is. Misschien volgend jaar dan maar wat langer daar? ;-)
    Balen van die spiegel zeg, maar gelukkig is het bij een spiegel gebleven, want het had slechter kunnen aflopen...
    Doe voorzichtig die laatste paar dagen en geniet lekker van San Fransisco!

xxx Ivo

• 24 Mei 2012 - 19:59

Janine:

Haha, mooi opgelost hoor! En weer een leuk plankje erbij...hihihi....

• 24 Mei 2012 - 20:22

Chris:

Das handig die extra draadjes! Kun je een oplader op aansluiten. ;)