Dag 19, DEATH VALLEY - Reisverslag uit Death Valley Junction, Verenigde Staten van Carla Harsselaar - WaarBenJij.nu Dag 19, DEATH VALLEY - Reisverslag uit Death Valley Junction, Verenigde Staten van Carla Harsselaar - WaarBenJij.nu

Dag 19, DEATH VALLEY

Door: Bert

Blijf op de hoogte en volg Carla

23 Mei 2012 | Verenigde Staten, Death Valley Junction

Hoi hoi.

Eindelijk weer online.....
Death Valley hebben we gelukkig overleefd. Wat een hitte! Carla voelde het als 1 grote OPVLIEGER! Dat kan ook niet anders bij 45 graden Celcius. Wel was het een bijzondere ervaring, mede vanwege de prachtige uitzichten. Toch geen plek voor ons om rustig op een bankje van het uitzicht te genieten, laat staan om te wonen. Na een bezoek aan het Visitor Centre en wat foto's hebben we de reis dan ook maar weer voortgezet. gelukkig bleef de camper het prima doen. Je zal maar met pech komen te staan..
Vanaf juli mag je er dan ook niet meer in met Campers van onze verhuurder.
Na Death Valley was de camping bij Bishop een verademing. Daar echter geen wifi. Foto's volgen nog.
Groetjes C&B

• 23 Mei 2012 - 20:16

Ingrid:

oke!!! wij zitten er half augustus lachten wah.....fijn dat jullie er goed doorheen zijn gekomen.
    leuke foto's we genieten mee. Het is hier nu zwart buiten en het bliksemt goed.
    groetjes Ingrid en natuurlijk ook van Ron.