Dag 18, 22.40 u. DE HELICOPTERVLUCHT - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Carla Harsselaar - WaarBenJij.nu Dag 18, 22.40 u. DE HELICOPTERVLUCHT - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Carla Harsselaar - WaarBenJij.nu

Dag 18, 22.40 u. DE HELICOPTERVLUCHT

Door: Bert

Blijf op de hoogte en volg Carla

20 Mei 2012 | Verenigde Staten, Las Vegas

Hoi hoi.
Na een snikhete dag in Las Vegas (38 graden) zitten we nu heerlijk in de airco gekoelde camper, voor het schrijven van een verslagje van een bijzondere dag. We hadden vanmorgen een helicoptervlucht geboekt via internet en nadat we het reserveringsnummer hadden ontvangen, hebben we toch maar even telefonisch contact opgenomen met het bedrijf, voor een mondelinge bevestiging. Toen bleek dat we helemaal niet hadden kunnen boeken voor dezelfde dag. Er waren geen vluchten meer vrij, dus de boel werd gecanceld. Dat was natuurlijk wel een tegenvaller. Maar... We besloten vervolgens om nog wat hotels te gaan bekijken en liepen bij het eerste hotel tegen een balie aan, waar we alsnog een vlucht konden boeken. En dit keer wel een hele bijzondere SUNSET TOUR, van 3,5 uur, over Las Vegas, de Hoover Dam, Lake Mead en een landing in de Grand Canyon, waar een picknick werd verzorgd. Daar hadden we ook nog wat tijd voor een korte wandeling en foto's. Na vetrek aldaar vlogen we de zonsondergang tegemoet, in de richting van een inmiddels schitterend verlicht Las Vegas. Over de camper en daarna over de STRIP terug naar het vliegveld. Niet vergeten te vermelden dat we gehaald en teruggebracht werden met een LIMO!
In totaal drie kwartier heen en drie kwartier terug gevlogen!
Een onvergetelijke ervaring dus!
Morgen verlaten we Crazy Las Vegas in de richting van Death Valley....
We blijven proberen om foto's en filmpjes te plaatsen, maar op deze camping gaat dat waarschijnlijk niet lukken.
Groetjes C&B

• 21 Mei 2012 - 06:07

Roel:

Hoi,

SUPER,, ben echt jaloers, met een helikopter en dan ook nog 1,5 uur.. Ben zo benieuwd naar de foto's.

Groetjes

• 21 Mei 2012 - 06:42

Angela:

Nou dat moet een prachtige ervaring zijn' geweldig.
    Dat wil ik ook wel.
    Liefs angela

• 21 Mei 2012 - 07:13

Ingrid:

hoor graag van je welk hotel wilen wij oooookkkkk! groetjes Ingrid en ron

• 21 Mei 2012 - 07:14

Ingrid :

ja we hebben een foto yleeeeeeehhh prachtig al dat neon jaloersss!!!! I en R

• 21 Mei 2012 - 08:16

Marloes:

Een geluk bij een ongeluk dus!!
    Klinkt prachtig....en dan ook nog samen in een limo echt op z'n Amerikaans. Goede afsluiting voor een bezoek aan het extravagante Las Vegas, helemaal in stijl:)

Hier is het weer aan de beterende hand, dus wie weet komen jullie straks ook in het zonnetje thuis....dan is de omschakeling niet zo groot.
    Maar eerst nog de rest van de week GENIETEN!

XxM

• 21 Mei 2012 - 10:53

Jos En Wesselien:

mooi hoor allemaal prachtig, wat zullen jullie genieten samen.
    Super
    het weer word hier ook beter 25-27-28 gr zijn de voorspellingen
    Nog veel plezier samen
    groetjes

• 21 Mei 2012 - 13:09

Ivo En Janine:

Hoihoi...

Wauw, dat klinkt echt super gaaf! En met een limo door Las Vegas!!! :-)
    Straks weer gewoon in de camper...hihi...en zelf lopen ipv vliegen...

Wij hadden net de pretecho...maar mevrouw lag eigenwijs verstopt tegen mijn rug aan...bijna niet te zien dus! Volgende week poging nummer twee....

Veel plezier vandaag!

Xxx Ivo en Janine

• 22 Mei 2012 - 06:48

Bob En Ria:

Ziet er allemaal geweldig uit daar. Heel apart om dat eens mee te maken. De foto's en filmpjes van het berggebied geven een indruk van de meer dan geweldige natuur daar. Mooi dat je ons daarvan mee laat genieten. Ja en met die vlucht hebben jullie dus gewoon geluk gehad, bracht Vegas toch nog geluk.
    Prettige reis verder, zelf ga ik nu 6 dagen fietsen in Italië en daarna zal ik de rest van jullie verslag wel lezen.
    groeten en nog veel plezier en nieuwe indrukken,

Bob en Ria