Dag 17, 23.40 u. Naar Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Carla Harsselaar - WaarBenJij.nu Dag 17, 23.40 u. Naar Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Carla Harsselaar - WaarBenJij.nu

Dag 17, 23.40 u. Naar Las Vegas

Door: Bert

Blijf op de hoogte en volg Carla

20 Mei 2012 | Verenigde Staten, Las Vegas

Hallo allemaal.

De afgelopen dag zijn we via de Hoover Dam, naar Las Vegas gereden. We hebben nog een stukje van de historische Route 66 meegenomen, maar de reis ging grotendeels over de Interstate en de Highway. Ook de Hooverdam hebben we even bekeken. Een grondige check door de lokale politie ging hieraan vooraf. Alle luiken moesten open en ook de binnenzijde van de camper werd bekeken. Zelfs de "badkamer" werd gecontroleerd op explosieven en verstekelingen. Na wat snelle shots de reis naar Las Vegas voortgezet, waar we tegen het eind van de middag aankwamen. We staan op de KOA-camping aan de "Strip" en kunnen dus zo de hectiek van de gokstad binnenlopen. Een gigantisch contrast met de afgelopen weken, maar je moet het toch gezien hebben. We hebben nog een klein gokje gewaagd, maar dit is niet echt aan ons besteed. De gigantische hotels - met name The Venetian - maakten wel grote indruk op ons.
Morgen dompelen we ons nog een dagje onder in deze extravagante stad.
Na het puriteinse Utah, waar sex, drugs en rock and roll een doodzonde is, laat Las Vegas ons een heel andere wereld zien. Hier mag alles wat God verboden heeft.
Wij houden het netjes hoor....
Ook informeren we morgen naar de mogelijkheid van een helicoptervlucht boven Las Vegas en de Grand Canyon.
Foto's plaatsen lukt vandaag - net als gisteren - even niet. Misschien morgen beter.
Groetjes C&B

• 20 Mei 2012 - 10:52

Janine:

Hoihoi,

Klinkt alsof jullie inderdaad even moeten wennen aan de drukte...hihi...
    Na al die overweldigende natuur is dit natuurlijk ook wel even heel wat anders! Maar je kan er inderdaad niet omheen rijden!
    Jammer dat het gokken niet gelukt was...hopelijk niet al te veel ingezet?
    Succes vandaag in de hectiek! ;-) en hopelijk lukt het met de helikoptervlucht....dat zal mooie foto's opleveren....

Xxx Janine

• 20 Mei 2012 - 11:28

Ingrid:

Las Vegas is dus wel iets wat je niet moet missen hihi. We wachten met smart op de indrukken vanaf de foto's en filmpjes. Wifi here we come toch...... groetjes en geniet.....ron en ingrid

• 21 Mei 2012 - 09:54

Jos En Wesselien:

Spannend Las Vegas
    Nog getrouwd bij Elvis ?
    Lijkt mij ook helemaal te gek .
    Ook net even met google earth op de strip gekeken.
    superrrrrr
    veel plezier nog verder.