Dag 16 9.25u, Grand Canyon - Reisverslag uit Williams, Verenigde Staten van Carla Harsselaar - WaarBenJij.nu Dag 16 9.25u, Grand Canyon - Reisverslag uit Williams, Verenigde Staten van Carla Harsselaar - WaarBenJij.nu

Dag 16 9.25u, Grand Canyon

Door: Carla

Blijf op de hoogte en volg Carla

19 Mei 2012 | Verenigde Staten, Williams

Hallo volgers,

Gisteravond wel wifi, maar we konden geen verbinding maken, helaas.
Dus nu even een verslagje voor we weer verder gaan. Foto's volgen nog.
Gisteren begon de dag niet al te fris!
Tijdens het legen van de vuilwater tanks
(zwart voor de wc en grijs voor keuken en douche)schoot de slang los, dus een gedeelte van de zwarte tank, daar begin je mee, stroomde zo op de grond. Nog net niet over Bert z'n schoenen. Bert heeft de boel weer schoongespoten en daarna zijn we dus naar de Grand Canyons gereden.
Nou GRAND zijn ze zeker! Wat een uitzichten weer. De verschillende lichtinvallen van de zon zijn erg mooi om te zien. Het uitzicht verandert terwijl je ernaar staat te kijken. Het was echt een kijkpark. Je kon er niet gemakkelijk wandelen. De trails die er lopen zijn erg lang en niet ongevaarlijk. We hebben echt de tijd genomen om het op ons in te laten werken. Tegen 19 uur zijn we weer vertrokken om onze reis te vervolgen. We hebben vannacht op een RV camp in Williams, Arizona, gestaan. Hier is het startpunt van de Grand Canyon Railroad. Dat is goed te zien, want er staan hier een aantal oude rijtuigen, die als vakantieverblijf in gebruik zijn (voel ik me toch een beetje thuis).
En straks weer verder. LAS VEGAS, here we come! Als Bert daar net zo'n geluk heeft als met het kaarten van de afgelopen dagen, dan komt het helemaal goed!.
Veel liefs van ons, B&C

• 19 Mei 2012 - 17:29

Angela:

hoi
    op naar Las vegas, kun je ook een euro voor mij inzetten en dan met winst aan mij bezorgen?
    kan wel wat extra's gebruiken. haha.
    geniet nog even van de mooie natuur en omgeving.
    liefs angela

• 19 Mei 2012 - 18:24

Roel En Marloes:

Jullie zullen straks wel even moeten wennen aan de bewoonde wereld in Las Vegas na al die indrukwekkende natuur...
    Misschien verdienen jullie de hele reis wel terug;)

XxR&M

• 19 Mei 2012 - 21:00

Ivo:

Ik zie het al helemaal voor me dat alles daar over de grond spoelde! Zal wel lekker gestonken hebben ;-P
    Is het nog gelukt om een helikopter vlucht te maken?
    Heel veel plezier en geluk in Vegas!

xxx Ivo

• 19 Mei 2012 - 22:23

Janine:

Ben erg benieuwd naar de foto's, was dit nóg weer mooier? Kan bijna niet meer volgens mij...
    Heb erg gelachen om het pis-verhaal....hoort bij kramperen hè! Hihi!

En nu...Vegas Baby! Dat lijkt me ook super cool, maar inderdaad wel wennen, al die drukte opeens! Hoop dat Bert idd geluk heeft...zou toch grappig zijn! En trouwe volgers delen in de winst toch? ;-)

Have run, en je weet... .."what happens in Vegas......"

Xxx Janine