Dag 15, 22.00 u. Antelope Canyon - Reisverslag uit Grand Canyon Village, Verenigde Staten van Carla Harsselaar - WaarBenJij.nu Dag 15, 22.00 u. Antelope Canyon - Reisverslag uit Grand Canyon Village, Verenigde Staten van Carla Harsselaar - WaarBenJij.nu

Dag 15, 22.00 u. Antelope Canyon

Door: Bert

Blijf op de hoogte en volg Carla

17 Mei 2012 | Verenigde Staten, Grand Canyon Village

Hallo allemaal.

Vanochtend zijn we vanuit Kanab vertrokken naar Page, dicht bij de Glenn Canyon Dam. Allereerst natuurlijk de Dam bekeken. Echt indrukwekkend om te zien hoe ze zoveel water in bedwang houden.
In Page vonden we al snel het boekingskantoor voor de excursie naar Antelope Canyon. (Je mag Antelope Canyon niet op eigen gelegenheid binnengaan) Met een open truck, waarin zitbanken waren aangebracht werden we over de Highway en door de woestijn naar de ingang van Antelope Canyon gebracht. Wat we daar zagen is met geen pen te beschrijven. De foto's spreken voor zich. ( als dit internet het aankan)
Het was wel een bliksembezoek. de indiaanse gidsen dreven ons snel door de Canyon heen, om op tjd terug te zijn voor de volgende excursie. Wel gaven ze uitleg over het ontstaan van de Canyon en tips voor het maken van mooie foto's.
Omdat we al redelijk vroeg terug waren bij de Camper, maar ook omdat het hier een uurtje vroeger bleek te zijn, hebben we meteen maar de reis voortgezet en zijn inmiddels aangeland in Grand Canyon Village.
Beide campings in het park bleken bezet, maar we vonden toch snel een RV Camp, net buiten het park.
Om de hoek heerlijk bij een Mexicaans restaurant gegeten.
Morgen dus de GRAND CANYON. Door de eerste blikken die we al hebben kunnen werpen zijn onze verwachtingen hooggespannen.

Groetjes C&B

• 18 Mei 2012 - 06:48

Ingrid:

geweldig prachtig. ron en ingrid

• 18 Mei 2012 - 14:12

Jos En Wesselien:

goeie tips gekregen kan je meteen zien hahahahah
    indrukwekkend hoor
    hier regent het inmiddels weer.
    kunnen nog niet wennen aan die kou.

• 18 Mei 2012 - 20:00

Ingrid:

wij verheugen ons ook. geniet ervan..dat doen wij ook nu ook al hihi.

• 19 Mei 2012 - 07:11

Conny:

Goeiemorgen,
    Ik heb net in alle rust jullie verslagen gelezen. Wat zien jullie veel mooie dingen.
    De foto's zijn prachtig. Op de mac werken de filmpjes niet, die houd ik even tegoed.
    Fijn dat alles goed gaat, en dat weer he...stuur maar wat warmte hierheen.
    Het is toch een prachtig land met al die mooie, wonderlijke natuur.
    Hoop dat alles goed blijft gaan, geniet ervan.

Groetjes,
    Conny.