Dag 22, 22.05 u. 2e dag San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Carla Harsselaar - WaarBenJij.nu Dag 22, 22.05 u. 2e dag San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Carla Harsselaar - WaarBenJij.nu

Dag 22, 22.05 u. 2e dag San Francisco

Door: Bert

Blijf op de hoogte en volg Carla

25 Mei 2012 | Verenigde Staten, San Francisco

Hallo allemaal.

Voor vandaag hebben we een lijstje gemaakt met nog te bezoeken plekken in San Francisco. We wilden wat winkelen en in ieder geval nog een ritje met de cablecar maken. Gisteren konden we er niet meer bij. Onder andere Hayes Valley, The Cannery en Union Square zijn bekende plekken om te shoppen Dit keer zijn we met de Golden Gate lijnbus gegaan. Een ritje van een uur, inclusief overstap. Erg leuk dat we ook nog langs Sausolito kwamen en natuurlijk over de Golden Gate Bridge. Op Van Ness liepen we zo maar tegen een lege Cable Car aan. Dit leverde een leuke ervaring en leuke foto's op. Voor de techneuten ook nog een fotootje van het aandrijf- en remmechanisme:)
De OV-kaart werd weer goed gebruikt in bus, tram en metro.
Aan het eind van de middag nog een tweede - lange - rit met de Cable Car gemaakt, richting pier 39, waar we afscheid namen van de zeeleeuwen, die nog niet van hun plaats geweken waren.
Daarna met de Ferry over een wilde baai terug naar onze RV Camping.
De koffers ingepakt en opgeruimd.
Morgen om 11.00 uur de camper terugbrengen naar El Monte en dan door naar het hotel.
Dan hebben we de middag en de avond van onze laatste dag nog in 'Frisco'.
Groetjes C&B.

• 25 Mei 2012 - 07:16

Ingrid:

jullie hebben veel gezien en wij hebben meegenoten. Alvast goede terug reis gewenst en tot snel xx

• 25 Mei 2012 - 07:28

Jos En Wesselien:

Goeie morgen (hier 09.22 uur en de zon schijnt)
    We hebben weer van je verslag genoten,en de foto's bekeken.
    Erg imposant weer.
    Het einde van deze reis komt nu wel dichtbij.
    Geniet nog saampjes van de laatste dag.
    gr wes en jos.

• 25 Mei 2012 - 10:39

Marloes:

Maak jullie koffers niet te zwaar!!

XxM

• 25 Mei 2012 - 10:42

Ivo En Janine:

Hoihoi,

Ziet er weer leuk uit, heel interessant, dat remmechanisme....haha...
    En toch nog shoppen? Dat gingen jullie toch niet doen? ;-) Moet daar haast wel denk ik...al die mooie winkels....jaloersssssss....

Geniet nog van de laatste dag, maak nog maar veel leuke foto's en dan zien we jullie al bijna weer! :-)

Xxx Ivo en Janine

• 25 Mei 2012 - 12:14

Jolanda:

Hoi hoi

Wat is de tijd voorbij gevlogen! Geniet van jullie laatste dag.
    De omschakeling naar het ' gewone' leven zal wel weer wennen zijn! Hihihi

Goede reis terug!

Groetjes van ons