Dag 23, 22.45u. Onze laatste dag in de VS - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Carla Harsselaar - WaarBenJij.nu Dag 23, 22.45u. Onze laatste dag in de VS - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Carla Harsselaar - WaarBenJij.nu

Dag 23, 22.45u. Onze laatste dag in de VS

Door: Carla

Blijf op de hoogte en volg Carla

25 Mei 2012 | Verenigde Staten, San Francisco

Hallo volgers,

Best nog een drukke dag geworden vandaag.
Om 7.30u ging de wekker. We moesten de camper nog schoonmaken en natuurlijk wegbrengen. De rit duurde toch wel een uur en voor het inleveren moesten we ook nog even tanken. De tank was echt leeg dit keer en er ging voor $200 benzine in. Zo'n camper lust wel wat.
Gaande weg werd de benzine steeds duurder. We begonnen met prijzen van $3,69 per Gallon en hier in Californie is de prijs $4,49 per Gallon. Toen we uit Death Valley kwamen hebben we zelfs $5,39 betaald!
Het inleveren verliep een beetje gehaast. We hadden verwacht, dat we het nog verder over de kapotte spiegel zouden hebben, maar we moesten alleen een formulier invullen en de schade betalen. De rest moeten we zelf met onze verzekering regelen.
Daarna werden we naar het vliegveld gebracht(ongeveer het hele eind, dat we net hadden gereden weer terug) en vanaf daar namen we de shuttle naar ons hotel voor vannacht. We hebben de koffers daar gestald en zijn SF nog weer ingegaan.Dit keer hebben gebruikt gemaakt van de trein. We waren rond 15.30u in het centrum. Vanaf daar zijn we met het openbaar vervoer naar het Golden Gate Park gegaan en hebben daar een flinke wandeling gemaakt. Om 22.30u waren we weer terug in het hotel.
De afgelopen dagen hebben we ook in San Francisco prima weer gehad. Zonnig met een fris - soms zeer fris - windje. Maar daarom staat San Francisco bekend. Dus altijd een fleece jack of windjack mee naar deze mooie stad!.
Vannacht lekker slapen en dan vliegen we morgen om 14.00u weer naar Amsterdam, daar landen we zondag om 9.15u.
groetjes van ons, B&C
PS. De harde schijf staat inmiddels vol met zo'n 3000 foto's en een paar honderd filmpjes, dus we kunnen even niets meer plaatsen. Dat maken we thuis dan wel af.

• 26 Mei 2012 - 07:15

Angela:

en toen zat jullie vakantie er alweer op.
    een hele goede reis terug naar het warme nederland , ja je leest het goed. lekker warm dus.
    groetjes angela

• 26 Mei 2012 - 07:15

Jos En Wesselien:

nog 24 uur en jullie zijn weer in het kikkerland .
    goede thuisreis gewenst van ons, we zien jullie gauw.

• 26 Mei 2012 - 08:07

Ingrid:

nu een veilig thuiskomen en na genieten van de reis.
    Bedankt voor het delen we hebben echt genoten.
    Ron en ingrid

• 26 Mei 2012 - 10:06

Ivo En Janine:

En toen was het voorbij.....jammer voor jullie, gezellig voor ons! ;-)
    Hele goede terugreis en we bellen als jullie weer op Nederlandse bodem zijn!

Xxx Ivo en Janine