dag 9 / 10.05u - Reisverslag uit Vail, Verenigde Staten van Carla Harsselaar - WaarBenJij.nu dag 9 / 10.05u - Reisverslag uit Vail, Verenigde Staten van Carla Harsselaar - WaarBenJij.nu

dag 9 / 10.05u

Door: Carla

Blijf op de hoogte en volg Carla

11 Mei 2012 | Verenigde Staten, Vail

Hallo allemaal,
Afgelopen nacht stonden we te ver van de hub af om verbinding te maken, vandaar nu pas het verslag van gisteren.
We hebben de camper bij een Walmart aan de rand van Denver geparkeerd en zijn vanaf daar met de bus naar het centrum gegaan. Dat was al een beleving op zich. Je bent hier snel in gesprek met de mensen.In de bus kregen we dan ook van een Amerikaans gezin een uitgebreide beschrijving van Denver en tips waar lekker gegeten kon worden. Wij hebben toen gekozen voor de Cheescakefactory voor koffie met 1 van de 20 soorten cheesecake. Denver zelf heeft niet zoveel bezienswaardigheden,maar toch hebben we een goede indruk kunnen opdoen van de stad. Bijzonder was 16th Street Mall, een lange winkelstraat met gratis electrische pendelbus. Aan het eind van de middag terug met de bus naar de Walmart. Even kort boodschappen gedaan en daarna door naar onze volgende bestemming ARCHES. Een prachtige rit door de Rocky Mountains. Met de Coloradorivier als reisgenoot. In de buurt van VAIL, een wereldberoemd skigebied, vonden we een camping, direct aan de Coloradorivier. Ook hier was inchecken na sluitingstijd geen probleem. Gauw een plekje aan de rivier genomen, het kampvuur aangestoken en de avond doorgebracht met het razen van de rivier op de achtergrond.
Vandaag het laatste stukje richting Arches (ong. 2 uur rijden)
Het weer is nog steeds prachtig en dat maakt de reis natuurlijk extra mooi.
Groetjes, Bert en Carla

• 11 Mei 2012 - 16:47

Ingrid:

Leuke ervaring dus. anders dan in New York? mooie foto's en mooi weer wij genieten mee...ron en ingrid

• 11 Mei 2012 - 18:04

Angela:

mooie omgeving hoor.
    ook lekker rustig op de weg of niet?
    liggen jullie nog op schema?
    vind je het niet jammer dat je alweer zo snel verder moet gaan naar de volgende bestemming?

veel plezier
    liefs angela

• 11 Mei 2012 - 21:51

Janine:

Klinkt als een mooie dag! Leuk dat je daar zo'n diverse omgeving hebt... Geniet maar van al het moois, hier in de polder is alles nog gewoon plat!

Xxx Janine

Ps: volgens mij wil mini ook even gedag zeggen, ze is vet hard aan het schoppen! :-)