Dag 9, van Vail naar Moab / 20.30u - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van Carla Harsselaar - WaarBenJij.nu Dag 9, van Vail naar Moab / 20.30u - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van Carla Harsselaar - WaarBenJij.nu

Dag 9, van Vail naar Moab / 20.30u

Door: Carla

Blijf op de hoogte en volg Carla

11 Mei 2012 | Verenigde Staten, Moab

Hallo allemaal,

De reis van Vail naar Moab leidde ons door een zeer afwisselend landschap. we vielen van de ene verbazing in de andere. Het leek wel een groot natuurpark!(zie de foto's) Aangekomen in Moab hebben we eerst ingecheckt op de KOA hier. Dat was maar goed ook, want 's avonds was er vast geen plekje meer geweest. Het is een hele leuke camping, we wanen ons hier in Mexico. Daarna snel weer wat boodschappen gedaan en toen naar Arches gereden. Daar hebben we onze eerste indrukken van het park opgedaan. Morgen gaan we de rest van het park bekijken. Als het lukt gaan we morgen ook nog naar Canyonlands.
De foto's volgen nog. Wifi waarschijnlijk overbezet.

groetjes, B&C

• 12 Mei 2012 - 06:51

Jolanda:

Wat een mooie foto"s! Ben ook zeer benieuwd naar de foto's van de parken. De tijd vliegt voorbij, nog maar15 dagen! Veel plezier vandaag. Liefs Jolanda ! Benook zeer benieuwd

• 12 Mei 2012 - 06:52

Jolanda:

Oeps foutje, ik kon dat stukje tekst al niet meer vinden.

• 12 Mei 2012 - 14:23

Janine:

Gaan jullie niet te snel? Al over de helft op de kaart! :-)

Xxx