Dag 10, 21.40u / Arches en Dead Horse Point - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van Carla Harsselaar - WaarBenJij.nu Dag 10, 21.40u / Arches en Dead Horse Point - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van Carla Harsselaar - WaarBenJij.nu

Dag 10, 21.40u / Arches en Dead Horse Point

Door: Bert

Blijf op de hoogte en volg Carla

12 Mei 2012 | Verenigde Staten, Moab

Hey Folks.
Vandaag zijn we weer gestart in Arches National Park. We wilden namelijk ook nog naar Delicate Arch en naar Landscape Arch. Omdat het weer een prachtig zonnige dag was, hebben we de foto's nog even dunnetjes overgedaan. Wat een schoonheid. Je wordt er stil van..
In de middag zijn we doorgereden naar Dead Horse Point State Park, voor een uitzicht op de plek waar vroeger paarden bijeen werden gedreven, boven op een rots " Dead Horse Point " genoemd ( Thelma en Louise zijn hier vanaf gereden in de gelijknamige film).
Hier werden we overweldigd door de serene rust en het ongelooflijke uitzicht. Echt een bijzonder gevoel!
Rond half zeven terug naar MOAB en gegeten bij Denny's ( Goeie tip Ingrid!)
Morgen gaan we door naar Canyonland.
We gaan opnieuw proberen om foto's en filmpjes bij te plaatsen maar dat lukt op deze camping niet altijd even goed.
Groetjes, C&B

• 13 Mei 2012 - 07:50

Marloes:

Prachtig!!
    Hele fijne moederdag!!!
    Ik eet dat lekkere ontbijtje zelf maar even op;)

Jacky was erg blij met de bench boven....

XxM

• 13 Mei 2012 - 10:49

Janine:

Wow....dat is inderdaad heel...erg....mooi! Is echt het wilde westen! Mooie foto's hoor.

Fijne moederdag (lukt vast wel in zo'n omgeving) ! Ik ben verwend omdat ik "bijna-moederdag" mocht vieren volgens Ivo...hihi! :-)

Geniet van de prachtige omgeving!

Xxx Janine

• 13 Mei 2012 - 13:09

Ivo:

Echt heel erg mooi daar! Een hele fijne moederdag! Laat je lekker verwennen...
    Het is wel echt een mooie plek om moederdag te vieren ;-)

xxx Ivo

• 18 Mei 2012 - 19:58

Ingrid:

Leuk dat jullie bij denny's hebben gegeten. Wij genieten nu even rustig van al jullie foto's en filmpjes, we zitten met een drankje en hebben voor pret over reis die in augustus start door dit te gekke landschap. Wij logeren ook bij Ruby's inn, leuk om te weten dat we daar lekker kunnen eten...... groetjes ron en Ingrid