Dag 11 8.45u, Vandaag naar Canyonlands - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van Carla Harsselaar - WaarBenJij.nu Dag 11 8.45u, Vandaag naar Canyonlands - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van Carla Harsselaar - WaarBenJij.nu

Dag 11 8.45u, Vandaag naar Canyonlands

Door: Carle

Blijf op de hoogte en volg Carla

13 Mei 2012 | Verenigde Staten, Moab

Hi there
Waren al vroeg wakker. Toen we naar buiten keken zagen we een kolibri! Hij/Zij hing vlak naast de camper. Geweldig! Het is weer een zonnige dag. Zo ontbijten(helaas geen aardbeien) en dan op naar Canyonlands. We hebben net nog 2 filmpjes bij gisteren geplaatst. 's Avonds netwerk te traag. Jullie nog een fijne dag, wij gaan weer genieten!
groetjes, B&C

• 13 Mei 2012 - 15:16

Ivo:

Net de filmpjes van gisteren bekeken. Erg leuk te zien hoe de omgeving/sfeer daar is.
    Nogmaals hele fijne (moeder)dag!

xxx Ivo

• 13 Mei 2012 - 15:20

Ivo:

P.S. Heb je een naamswijziging doorgevoerd mam, of is Carle je Amerikaanse naam? ;-)

• 13 Mei 2012 - 15:57

Angela:

hey,
    wat een leuke filmpjes. ik vind het erg leuk dat jullie ons op de hoogte houden van jullie reis, ik zal er waarschijnlijk nooit komen maar krijg toch een indruk hoe het daar eruit ziet. danke je voor de mooie beelden.
    liefs angela

• 14 Mei 2012 - 10:26

Ingrid:

wauw adembenemend mooi. super leuk die filmpjes en de foto's echt meegenieten.
    Maar spierpijn geeft het of niet wij bibberen al hihihi. Gaan toch weer oefenen.
    groetjes , Ron en ingrid