Dag 13, Bryce Canyon en naar Zion - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Carla Harsselaar - WaarBenJij.nu Dag 13, Bryce Canyon en naar Zion - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Carla Harsselaar - WaarBenJij.nu

Dag 13, Bryce Canyon en naar Zion

Door: Bert

Blijf op de hoogte en volg Carla

16 Mei 2012 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hoi Hoi.
Hopelijk houdt de verbinding het vol. We zitten inmiddels op een RV Camp nabij het Zion National Park. Na nog een deel van de dag doorgebracht te hebben in Bryce Canyon, waar we nog wat plaatjes hebben geschoten en een laatste blik hebben geworpen op de ontelbare Hoodoos, zijn we vertrokken richting Zion. Na 2 uurtjes rijden zijn we aangekomen bij de camping op een paar kilometer van de ingang. Tijd voor het draaien van een wasje en een rustige avond.
De droge lucht, de hoge temperaturen en de wind zorgen ervoor dat de was heel snel droog is.
Wij maken ons op voor weer een avontuurlijke dag.
Groetjes C&B

• 16 Mei 2012 - 06:52

Gerard Vrooland:

Hoi Bert en Carla, Ik heb jullie reisverslagen gelezen en foto's en video's bekeken. Wat een prachtige foto's en leuke verslagen. Het plezier spat ervan af.

Nog heel veel plezier!

Groet,

Gerard

• 16 Mei 2012 - 06:54

Ingrid:

super super super wat een ervaring en wat een prachtige foto's en video's . En dan te weten dat een foto 2 d is.
    geniet ervan want het lijkt van hier uit dat het zo snel gaat voor jullie. groetjes Ron en Ingrid

• 16 Mei 2012 - 09:54

Jos En Wesselien:

Wij zijn gisteravond teruggekomen uit het warme egypte (elke dag zon 38 gr in de schaduw)
    De zee net een badkuip zo warm
    We lezen nu jullie verslagen uit amerika.
    Door de slechte internet verbinding daar niet kunnen lezen.
    Heel indrukwekkend wat jullie allemaal al meegemaakt en gezien hebben.
    prachtig om te zien.